Urû'baen
2 plaatsers
dragon riders :: rpg :: het rijk
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Urû'baen
Morgan knikte begrijpend. Ze liep naar Galbatorix, vond dat Try geen medelijdende blik waardig was en boog toen netjes voor Galbatorix. 'U heeft vast gehoord dat ik een soort van ongelukje in de lucht had tijdens het gevecht met de varden?' Ze had Sion bijna zover gehad, ze wist het zeker en toen liet haar demoon in zich haar in de steek. Ze was bijna te pletter geslagen. Ze beet zachtjes op haar lip. Het was gewoon beschamend wat er gebeurt was. Het mocht niet nog een keer gebeuren. Dadelijk ontdeed Galbatorix haar nog van haar positie, dat wilde ze niet.
Morgan- Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 10-09-11
galbatoberix keek naar morgan aan en knikte langzaam. jah de ra'zac hebben het me vertelt. zegt hij tegen haar en bekeek haar eens goed. ik weet misschien iets dat kan gaan helpen maar je moet zelf uit vinden of het helpt, begint hij uit te leggen, probeer je 2 persoonlijk heden van elkaar te schijden zoals je iemand anders doet buiten houden door een schild rond je geest, antwoord hij, en hij liep een paar passen en keek haar weer aan, maar dan in 2 delen en als je een wilt zijn maak je er een gaatje in vrij, snapje. vraagt hij als laatste
try luisterde naar de woorden die hij hoorden terwijl hij zijn kracht probeerde te verzamelen hij moest zijn wonden genezen en naar jalou toe
try luisterde naar de woorden die hij hoorden terwijl hij zijn kracht probeerde te verzamelen hij moest zijn wonden genezen en naar jalou toe
Morgan knikte. Het klonk logisch, maar de vraag was: hoe moeilijk werd het om dat schild eromheen te houden. Het zou veel van haar krachten vergen en als ze dan ook nog zou moeten vechten zou ze een te makkelijk slachtoffer worden en zeker als Try mee moest. Die zou zich zeker tegen haar keren. Ze knikte dankbaar en boog weer. 'Dank u, Ik zal er mee gaan trainen.' Ze liep terug richting de grote deuren en stopte in het voorbijgaan even langs Try. 'Wees blij dat Galbatorix je had gestraft en niet ik. Ik had je gedood.' zei ze zachtjes en dreigend waarna ze doorliep.
Morgan- Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 10-09-11
galbatoberix knikte naar morgan, ik zal morgen wel langs komen mocht je nog iets meer willen weten of iets anders nodig hebben, zegt hij nog voor ze weg ging en hij keek naar try
try had de woorden van morgan gehoort en als hij het kon was hij haar te lijf gegaan, hij kon nu alleen niks en hij bleef dus liggen en elk bodje deed pijn in zijn lichaam, galbatoberix riep iemand van het personeel, breng hem na zijn kamer...en bedwelm hem, hij mag een tijd lang geen magie gebruiken en geen contakt met jalou. zegt hij en hij liep weg, en die gene deed wat galbatoberix vroeg
try had de woorden van morgan gehoort en als hij het kon was hij haar te lijf gegaan, hij kon nu alleen niks en hij bleef dus liggen en elk bodje deed pijn in zijn lichaam, galbatoberix riep iemand van het personeel, breng hem na zijn kamer...en bedwelm hem, hij mag een tijd lang geen magie gebruiken en geen contakt met jalou. zegt hij en hij liep weg, en die gene deed wat galbatoberix vroeg
Pagina 2 van 2 • 1, 2
dragon riders :: rpg :: het rijk
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: