aberon
3 plaatsers
dragon riders :: rpg :: de varden
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: aberon
jalou schrok door die woorden hunter had gelijk try had niet wetent regels gebroken toen hij zijn broertje wilde beschermen, eerst wilde ze tegen hunter wat zeggen maar deed het niet, maar dan ziet ze wat hij doet en hij gromt naar hem en haalt uit met haar staart maarna ze naar try toe springt en met haar staart voorkomt tot hij valt.´try nu doe niks meer je hebt regels gebroken.....toen je je broertje beschermde dus maak het niet erger..zegt ze dringent tegen hem en try keek jalou aan en voelde haar angst, ze hadden het belooft jalou. zegt hij tegen haar terwijl hij op der rug klom. we gaan zegt hij en jalou ging de grot uit en vloog weg.
try gaat het mee maken dus wie zou galbi willen spelen morgen
want ga nu slapen ben bek af.
try gaat het mee maken dus wie zou galbi willen spelen morgen
want ga nu slapen ben bek af.
*trekt zich terug* Ik ben slecht in het spelen van kwaadaardige koningen.
---
Noir keek opnieuw even naar zijn rijder en vloog toen weg om hem bij de Varden achter te laten. Noir hoopte maar dat het dorp niet weer afgefikt zou zijn als hij terug kwam. Hij hoopte dat hun magiërs sterk genoeg waren om een Drakenrijder weg te houden. Hij zou zelf later wel komen. Eerst moest Sion in veiligheid gebracht worden.
---
Noir keek opnieuw even naar zijn rijder en vloog toen weg om hem bij de Varden achter te laten. Noir hoopte maar dat het dorp niet weer afgefikt zou zijn als hij terug kwam. Hij hoopte dat hun magiërs sterk genoeg waren om een Drakenrijder weg te houden. Hij zou zelf later wel komen. Eerst moest Sion in veiligheid gebracht worden.
Sion- Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 11-09-11
en zo komt het er dus weer opneer dat ik galbatorix moet spelen >.< ooh help
-------------------------------
Morgan lag nog altijd bewusteloos.
ik ben vandaag tot laat op school dus
-------------------------------
Morgan lag nog altijd bewusteloos.
ik ben vandaag tot laat op school dus
Morgan- Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 10-09-11
ik hou heel veel van je als je dat wilt doen dan krijg je een dikke caiber knuff3l van me XD
heb echt een K.UT dag gehad
heb echt een K.UT dag gehad
Vertel mij wat. Mijn dag was beaucoup terríble!
Sion- Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 11-09-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
dragon riders :: rpg :: de varden
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: