aberon
3 plaatsers
dragon riders :: rpg :: de varden
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
aberon
hoofd stad van surda. surda is een stuk land dat zich heeft afgezondert van het rijk. galbatoberix probeert surda nog altijd helemaal van hem te krijgen.
Re: aberon
try zatop jalou alles was klaarvoor het gevecht. galbatoberix probeerde surda weer eenste veroveren. maar dargingnietmakkelijk er zatendaar wat magiers.maarhijhad try ernu heen laten gaan.hijwildedestadlatenvallen vandaag hij had ook gehoort tot morgan hem een handje kwam helpen maar van hem mocht die wel weg blijven. dan hoorde hij iemand op de hoorn blazen tot de strijd ging beginen. hij zou nog even moeten wachten voordat hij in actie kwam zoals altijd. en hij keek naar de mannen en jongens die naar voren gingen en hij had gedeeltelijk wel medelijden met ze. maar het hoorde er nu eenmaal bij
jalou keek ook toe´als wij die magiers uitschakkelen zal het niet al te moeilijk zijn´ zegt ze na denkent, ze heild er niet van vechten, misschien om dat het gedwongen was
jalou keek ook toe´als wij die magiers uitschakkelen zal het niet al te moeilijk zijn´ zegt ze na denkent, ze heild er niet van vechten, misschien om dat het gedwongen was
Dus ze proberen Surda in te nemen... stelletje idioten... dacht Sion terwijl hij een van zijn vele messen in zijn wapenriem stak. Hij keek naast zich naar Noir. 'Klaar?' vroeg hij. Noir knikte kalmpjes en liet zijn rijder op zijn rug. Laten we ze eens een poepie ruiken... Sion grijnsde toen hij eenmaal op Noir's rug zat. 'Dat zal niet zo moeilijk zijn.' zei hij. Eigenlijk wou hij geen mede-rijders vermoorden, maar hij had geen keuze. Of het waren de varden, of het rijk. Een van de twee zou op den duur ten onder gaan en hij stond niet toe dat de varden ten val zouden komen. Verrassingsaanval of stormen we op ze af? vroeg Noir toen. Sion schrok op uit zijn gedachten. Verrassing. Veel slimmer. En met een spreuk van Sion waren ze onzichtbaar. Nu was het wachten...
Sion- Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 11-09-11
try keek toe hoe de soldaten van bijde partijen waren aant vechten.´we zullen maar eens doen wat we moeten doen. zegt hij tegen jalou en hij trok de riempjes aan zijn zadel om zijn been hij had verder geen bescherming om net als jalou bijden wouden ze het niet zonder bewogen ze makelijk. en jalou sprong in de lucht en spreide haar vleugels uit en vloog boven de soldaten en ze liet een brul horen en ze spuugde vuur richting de varden
Ook Morgan en Hunter waren bij het gevecht gearriveerd. Al hielden ze zich nog op de achtergrond. Morgan had opdracht gekregen uit te kijken naar de andere rijder en daarbij de broer van Try. Ze zou zich pas met het gevecht gaan bemoeien wanneer het dreigde verkeerd te gaan. Ze droeg haar normale kleren en wapens maar had nu alleen een pijl en boog bij zich die ze steving aan het zadel van Hunter had bevestigd. Deze droeg qua harnas alleen maar een hoofd harnas omdat dat toch wel zijn zwakste punt was.
Morgan- Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 10-09-11
Sion bond snel zijn benen vast met de riemen aan Noir's zadel en trok zijn zwaard. Zijn messen had hij om te werpen of voor het geval dat hij zijn zwaard verloor. Hij wachtte af op het perfecte moment om aan te vallen en toen schoot Noir van de grond, recht op Jalou af en spuwde blauw vuur. Met die beweging was het schild opgeheven. Sion keek naar zijn tegenstander, maar toen hij zag dat het Try was viel zijn mond iets open. 'Jij...?' vroeg hij even verbijsterd, maar al vlug verkilde zijn blik weer en hief hij zijn zwaard.
jalou merkte het vuur op en maakte een soepele draaiende beweging en stoote een brul uit naar noir en keek hem vijandig aan. maar ze deed niks omdat sion de nestbroer van try was. try zag hoe ze het vuur ontwijkte en hij bewoog met haar mee, en eek op wie verantwoordelijk was. en hij schrok toen hij zag tot het sion met zijn draak was.´denk er aan alleen verdedigen´zegt hij tegen jalou en hij trok zijn zwaard alleen als verdedeging. en met een paar woorden maakte hij zijn zwaard bot
Siom, weet je zeker dat je dit wilt doen? vroeg Noir wat bezorgd. Ik wil hem niet neerhalen, maar hij is onze vijand en zonder hem is Galbatorix een heel stuk minder sterk. was Sion's antwoord. 'Ga.' zei hij toen hardop. Met die woorden vloog Noir naar voren en haalde Sion met een soepele zwaai van zijn zwaard uit naar Try. Zijn zwaard was in tegenstelling tot die van Try vlijmscherp.
jalou greep noir vast enkel ter verdedeging en ze gromde terwijl ze haar tanden liet zien.
try blokkeerde de aanval met zijn zwaard en zorgde tot soin zwaard de andere kant uit ging en hij keek naar sion en herkende nu meer dingen aan hem. en hij vond het erg maar zolang hij hem niet kende hoefde hij zich geen zorgen te maken
try blokkeerde de aanval met zijn zwaard en zorgde tot soin zwaard de andere kant uit ging en hij keek naar sion en herkende nu meer dingen aan hem. en hij vond het erg maar zolang hij hem niet kende hoefde hij zich geen zorgen te maken
Morgan hielt Try vanaf een afstand nauwlettend in de gaten. Ze had haar geest afgesloten dus andere rijders zouden haar niet kunnen opmerken. Hunter zou natuurlijk wel opgemerkt kunnen worden door andere maar ze waren op een redelijk veilige plek: een berg ten westen van het gevecht. Vanaf daar hielt ze, door middel van Skulblakas ven, Try en Jalou goed in het oog. Toen ze zag dat er nog een rijder bij gekomen was en die 2 nu met elkaar vochten grinnikte ze. Ze hief de magie even op en je zag haar speelse blauwkleurige ogen. Haar rechterhand rustte op de hals van Hunter die geduldig wachtte tot hij zijn tribuut mocht maken. De 2 draken bij het gevecht waren ouder dan hij maar hij had meer training gehad.
'Nog even geduld jongen, als het zo door gaat als nu dan springen we zo bij.'
'Nog even geduld jongen, als het zo door gaat als nu dan springen we zo bij.'
Noir gromde nors toen Jalou hem vastgreep en hapte zonder enige twijfel naar haar vleugel. Sion trok zijn zwaard vlug terug toen die de andere kant op ging en viel Try opnieuw aan, fel maar vastberaden. In de tussentijd herkende hij hem echt ergens van en dat was niet van die ene ontmoeting bij het riviertje. Nee, hij had hem ooit gekend, maar wanneer? Hij haalde zijn gedachten er vlug weer bij voor Try hem kon aanvallen en haalde nogmaals uit. 'Waar ben je mee bezig? Ga je niet vechten?' siste hij kil.
jalou voelde hoe noir haar beet en ze brulde kort en pijnlijk en ze duwde hem achter uit en liet los al waren ze nog steeds niet ver van elkaar verwijdert. en ze blies vuur uit maar expres mis.
try wist allen aanvallen makkelijk en soepel te blokkeren, hij zou makkelijk kunnen aanvallen maar dat kon hij niet. niet bij zijn eigen broertje die hij steeds probeerde te beschermen, en hij was bang tot morgan die ook zou komen wist hij hem zou zien.´het gaat er niet om dat ik doe, maar wat ik voorkom.´sist try tegen hem maar niet vijandig en zijn ogen stonden waaks maar niet vijandig.´ik raad je aan je terug te trekken...tenzij je een demoon aan kunt´waarschuwdt hij hem zachtjes, hij wist tot het eigelijk niet mocht maar hij wilde hem niet gevangen zien of nog erger
try wist allen aanvallen makkelijk en soepel te blokkeren, hij zou makkelijk kunnen aanvallen maar dat kon hij niet. niet bij zijn eigen broertje die hij steeds probeerde te beschermen, en hij was bang tot morgan die ook zou komen wist hij hem zou zien.´het gaat er niet om dat ik doe, maar wat ik voorkom.´sist try tegen hem maar niet vijandig en zijn ogen stonden waaks maar niet vijandig.´ik raad je aan je terug te trekken...tenzij je een demoon aan kunt´waarschuwdt hij hem zachtjes, hij wist tot het eigelijk niet mocht maar hij wilde hem niet gevangen zien of nog erger
Morgan klom op Hunter zijn rug. 'Het word tijd om 2 mensen even met een bezoekje te verrassen.' Ze hielt zich vast aan het zadel waarna Hunter zich van de klif af liet vallen, een duikvlucht maakte, op trok en richting het gevecht vloog. Nog steeds hielt Morgan haar geest gesloten zodat ze haar aanwezigheid niet zouden opmerken. Toen ze dichtbij genoeg was trok ze haar pijl en boog, de pijl had een groen lint om de veer wat wees op vergiftigde punt, wat alleen zei wist. Ze spande de boog en richtte hem eerst op Sion maar toen op Noir. De jongen mocht niet dood en de draak zou ze met gemak kunnen genezen, als de jongen haar toe liet. Wat hij in die toestand vast wel wilde doen voor een enkel bezoekje naar Galbatorix.
Sion maakte vlug een schild tegen het vuur maar zag duidelijk dat.ze expres miste. Hij fronste even en liet zijn zwaard zakken. 'De demoon is momenteel mijn grootste zorg niet.' zei hij alleen. Noir vloog weer maar voren en Sion haalde uit naar Try. Noir vloog langs Jalou en Sion haalde nog een keer uit, deze keer naar Try's rug. Hij was misschien een jonge rijder maar dat nam niet weg dat hij snel was. Hij trainde elke dag een uur of 5. Soms maakte hij zelfs overuren en dan moest Noir hem naar zijn kamer brengen.
Try keek naar sion hij was dus net zo koppig, maar hij moest luisteren hij wist hoe gevaarlijk morgan was.'Alsjeblief je moet na me luisteren'zegt hij weer tegen hem en hij blokkeerde de eerste aanval. maar de 2e aanval probeerde hij niet eens te ontwijken en hij voelde hoe zijn rug open gehaalt maar hij gaf geen kik.'try ben je gek geworden zeg jalou kwaad tegen hem. maar try negeerde haar en keek sion aan.'ik vecht niet tegen je,'zegt hij dan tegen hem en hij keek hem koppig en rebels aan.
jalou gromde naar sion maar verder deed ze niks en ze was bezorgt om try
jalou gromde naar sion maar verder deed ze niks en ze was bezorgt om try
Sion gromde pissig toen Try weer zo raar deed. Wat was het toch met hem? Was hij geen aanhanger van Galbatorix? Hoorde hij niet te vechten en te moorden? 'Wat is er mis met jou? Wouden jullie niet de varden ombrengen? Wouden jullie niet elke rijder aan jullie kant?' Hij keek Try kwaad en geïrriteerd aan. Noir schudde lichtjes met zijn hoofd. Sion... 'Geef me één goede reden om je nu niet gelijk te doden.'
Morgan hielt Noir goed in het oog en op het juiste moment liet ze de pijl los. Deze zoefde geruisloos maar met volle vaart doelgericht op de been van Noir af. Morgan liet de boog zakken en wachtte tot de pijl doel zou treffen voordat ze zichzelf blootgaf en liet weten dat ze er was. Hunter gromde zachtjes. Hij had het er niet op dat hij moest wachtten terwijl de andere zoveel plezier konden maken. Hij wilde zich ook in het gevecht begeven maar Morgan hielt hem tegen. 'Nog niet.' zei ze rustig.
Gelukkig had Sion het schild nog niet opgeheven, anders zou Noir nu echt de dupe zijn. Sion keek om toen een pijl tegen het schild ketste en zag een andere Rijder, die overduidelijk aan de kant van het Rijk vocht. Sion, kijk uit. Ook zij hoort bij het Rijk. zei Noir waarschuwend terwijl hij wat omhoog vloog zodat Sion de twee goed in de gaten kon houden. Dank u, kapitein overduidelijk. antwoordde hij terug en probeerde een tactiek te bedenken. Hij kon zeker niet twee Rijders aan, vooral niet omdat de een waarschijnlijk een ''demoon'' was. Misschien moest hij ze het dorp gewoon laten platbranden, zodat hij hem later kon herstellen met zijn speciale kracht? Ben je gek, Sion!? Gebouwen kunnen nog wel, maar een heel dórp!? beet Noir hem toen toe. Sion zuchtte diep. Het is dat, of vechten met twee Rijders. Welke heb je liever? Hij kon Noir horen peinzen, maar hij ging voor de meest roekeloze beslissing: Vechten.
Morgan grinnikte. 'Je hebt geluk rijder. Maar kan je je draak ook hier tegen beschermen?' Opnieuw schoot ze een pijl af maar deze keer mompelde ze Boetk istalrí voor dat ze de pijl afschoot om de punt ervan met donkere vlammen te laten omhullen. Hij was sterker dan de vorige pijl en had meer vaart waardoor hij nu met gemak door het schild zou moeten gaan. Tenminste dat gebeurde normaal gesproken. Hunter gromde dreigend in de richting van Noir.
Try zei niks tegen sion hij negeerde hem want hij had ook morgan op gemerkt. Maarom moest hij nu ook zo koppig zijn. Dan richt hij op morgan. Je zou hem niks doen dat is mij belooft. Snauwt hij verhit en jalou vliegt op hunter af en haalt uit.
'Ach knulletje toch, doe niet zo over verhit.' Morgan keek Try speels aan. 'Ze hebben niet eens een krasje, waar maak je je toch zo druk om?' Toen keek ze hem dreigend aan. 'Als ik jou was zou ik of heel snel maken dat je weg komt, of heel snel gaan doen waar je hier voor bent.' Haar ogen fonkelde blauw maar je merkte dat ze geïrriteerd door hem begon te worden. 'Je brengt altijd alles in de war en dit is een opdracht die kunnen we niet verknallen. Doe je het wel. Dan voer ik je aan Hunter. Doe maar niet. Hij lijkt me nogal taai Morgan grinnikte om de opmerking van haar draak maar keek Try toen weer aan. 'Begrepen?'
Sion bleef naar Morgan kijken terwijl ze sprak en wachtte tot ze de pijl af zou schieten. Toen de pijl op hun af suisde kon Sion nog net een flits van zwart zien, wat hem gelijk zijn arm deed heffen. 'Letta!' riep hij, zijn hand op de pijl gericht en de pijl stopte midden in de lucht. Hij kneep toen zijn hand samen en mompelde nog een woord, waardoor de pijl versplinterde. 'Kun je niks anders dan dartpijltjes afschieten?' vroeg hij spottend. Hij ging niet meer weg nu, ookal dwongen ze hem ertoe. Ze mochten het dorp niet verwoesten en mochten al helemaal niet de andere plaatsen platbranden. Dat laatste zou Sion graag met Uru'baen doen, maar helaas had hij daar geen toestemming voor.
Sion keek wat verbaasd toen Try's draak op die van Morgan afvloog en diens draak aan viel. Echt, wat had iedereen vandaag? Was het de ik-doe-rare-dingen-die-Sion-in-verwarring-brengen dag? Hij irriteerde zich er mateloos aan maar bleef op zijn plek zweven. Als die Try-gast niet meer wou vechten, dan de demoon maar. Geen probleem. Nou... dat dacht Sion. Ze zou wellicht een probleem kunnen zijn, een heel ernstige zelfs, maar daar dacht Sion liever niet aan.
Sion keek wat verbaasd toen Try's draak op die van Morgan afvloog en diens draak aan viel. Echt, wat had iedereen vandaag? Was het de ik-doe-rare-dingen-die-Sion-in-verwarring-brengen dag? Hij irriteerde zich er mateloos aan maar bleef op zijn plek zweven. Als die Try-gast niet meer wou vechten, dan de demoon maar. Geen probleem. Nou... dat dacht Sion. Ze zou wellicht een probleem kunnen zijn, een heel ernstige zelfs, maar daar dacht Sion liever niet aan.
Ach jongen wees blij dat ik alleen maar dartpijltjes naar te toe schiet. Morgan was te ver weg voor Sion om haar te kunnen verstaan dus gebruikte ze een simpele spreuk om in zijn geest binnen te dringen en het hem daar te vertellen.' Ze keek naar Try en Jalou en met een simpel seintje viel Hunter Jalou aan. Morgan sprong van zijn rug, even leek het dat ze zou neerstorten maar ze was slim en keek Sion aan waarna ze zachtjes begon te mompelen. ''Anori Draumr abr Sundablaka it ator Virliger'' klonk het zacht en niet veel later schoot Morgan de lucht in op de rug van een reusachtig schaduwachtige vleermuis. Hou die 2 in de hand Hunter. Ik ga op een andere Skywalker jagen.
lang leven de demoon/shade in haar
lang leven de demoon/shade in haar
Sion bleef gewoon kalm terwijl hij haar stem in zijn hoofd hoorde en rolde wat met zijn ogen. Laat me niet lachen. antwoordde hij voor hij zijn geest compleet af sloot zodat ook maar niemand ermee kon klooien. Niet dat ze veel zouden vinden. Alleen herrineringen van zijn tijd bij de elven en daarna nog herrineringen van de Varden. Herrineringen van zijn jeugd had hij niet. Hij was die lang geleden verloren en nog steeds had hij ze niet terug kunnen halen. Niet dat hij dat erg vond. Hoe minder dierbaren, hoe beter. Nou ja, het voelde wel eenzaam en hij had geen familie die hem in de armen kon sluiten. Hij moest toegeven dat hij benieuwd was naar hoe het voelde om familie te hebben. Hij had er ooit vast wel een gehad maar als je niks meer van ze wist was dat gevoel er op een gegeveb moment niet meer.
Vol verbazing keek hij naar Morgan die van haar draak af sprong en heel wat meters omlaag stortte. Opeens, uit het niets, verscheen een vleermuisachtig wezen onder Morgan en diende als haar tijdelijke draak. Onwillekeurig wist een strijdlustige grijns zich te vormen op Sion's gezicht. 'Nu word het pas interessant.'
Vol verbazing keek hij naar Morgan die van haar draak af sprong en heel wat meters omlaag stortte. Opeens, uit het niets, verscheen een vleermuisachtig wezen onder Morgan en diende als haar tijdelijke draak. Onwillekeurig wist een strijdlustige grijns zich te vormen op Sion's gezicht. 'Nu word het pas interessant.'
Try had morgan vernietigent aan gekeken. Je wilde hem pijn doen en dat is voor mij al genoeg...en ik sta niet toe tot galbatoberix of jij hem te pakken krijgt. Had hij zachtjes gesist naar haar. Jalou ontweek de beet van hunter enbeet kwaad in zijn richting normaal deed ze nooit zo. En ze sloeg met haar staart. Try keek woedent om en maakte de riempjes los en ging staan op der zadel en trok een dolk en fluisterde iets en gooit die door magie versterkt richting morgan. Die moest sion metrust laten...
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
dragon riders :: rpg :: de varden
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: