Ik vind Sion
4 plaatsers
dragon riders :: overig :: de spam
Pagina 1 van 1
Re: Ik vind Sion
Nu zeker? Ik niet, het is zijn eigen schuld xD
Haha, en hij snapt er geen bal van xD
Haha, en hij snapt er geen bal van xD
Sion- Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 11-09-11
Mwwaaahh, zo zielig is hij niet. Ik heb zieligere personages gehad, zoals Ravvie en Allentje is ook heel zielig nu T-T
Ik vind Morgan echt cool x] maar ook een beetje engig. Zou niet graag met haar in één kamer zitten xD
Ik vind Morgan echt cool x] maar ook een beetje engig. Zou niet graag met haar in één kamer zitten xD
Sion schreef:Mwwaaahh, zo zielig is hij niet. Ik heb zieligere personages gehad, zoals Ravvie en Allentje is ook heel zielig nu T-T
haha nee echt he
Morgan- Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 10-09-11
jah en mijn rol zit vaker met haar in een kamer
en steff vind morgan eng, en gemeen....maar ook weer cool
en steff vind morgan eng, en gemeen....maar ook weer cool
Arme T... he bah, daar kun je geen leuke bijnaam van maken. Tryie? xD van Sion kun je ook niks leuks maken. Sionnie? Sioie? xD van Morgan dan weer wel. Morgie x]
jij bent me der eentje he XD
ps weetje nu deze winter komt in engels deel 4 van eragon uit het laatste deel XD
ps weetje nu deze winter komt in engels deel 4 van eragon uit het laatste deel XD
WAT DOE IK NU WEER VERKEERD?
@Syie. Sie-jiee. NO PROBLEM. Try = TRIYIE
EN WAAROM IS ALLIE ZIELIG? o__O Hij kan heus wel troost zoeken...hij doet het gewoon niet. Chuckie is de zielenpoot.
@Syie. Sie-jiee. NO PROBLEM. Try = TRIYIE
EN WAAROM IS ALLIE ZIELIG? o__O Hij kan heus wel troost zoeken...hij doet het gewoon niet. Chuckie is de zielenpoot.
Melantha- Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 10-09-11
dragon riders :: overig :: de spam
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: